Архітектурний рух RESET
RESET був присвячений обміну знаннями про зелене будівництво та використання екологічних матеріалів у будівництві та реконструкції інфраструктури та громадських будівель у громадах (громадах).
Мета проєкту: ознайомити архітекторів та представників громад з перевагами енергоефективного зеленого будівництва; практично впроваджувати рекомендації щодо енергоефективних характеристик при будівництві шкіл та інших навчальних закладів згідно з ДБН В.2.2-3:2018.
Реалізація проєкту:
Проведено п’ять освітніх онлайн-тренінгів.
Тематика онлайн-тренінгів:
Про переваги енергоефективного, зеленого і стійкого будівництва та можливість застосування підходів згідно з
законодавством про публічні закупівлі. За результатом зустрічі був проведений відбір і анкетування
конкурсантів.
Надання рекомендацій для конкурсантів по формуванню технічного завдання (умов) на виконання робіт по
будівництву або реконструкції із врахуванням рекомендованих критеріїв проєктування та реконструкції
енергоефективних і більш екологічно кращих будівель закладів загальної середньої освіти.
За результатом зустрічі конкурсанти були ознайомлені з вимогами та критеріями оцінювання конкурсних робіт. Також вони отримали доступ до критеріальної бази і рекомендації щодо її застосування та можливість
проводити консультації з експертами Конкурсу щодо реалізації проєкту.
Презентація проєктів оновлених стандартів, що встановлюють екологічні критерії оцінки життєвого циклу (з
фокусом на енергоефективність та запобігання кліматичним змінам) для: цегли, стінових блоків з газобетону;
теплоізоляційних матеріалів. За результатом зустрічі конкурсанти були ознайомлені з вимогами до більш
енергоефективних і екологічно кращих будматеріалів.
Презентація каталогу більш енергоефективних і екологічно кращих будматеріалів. За результатом зустрічі
конкурсанти були ознайомлені з ринковими можливостями щодо реалізації проєкту.
Проведено конкурс «Наше майбутнє – енергоефективні та зелені школи».
Аудиторія проєкту: архітектори, представники органів місцевого самоврядування, директора шкіл.